onsdag den 19. maj 2010

Vil du gerne have laaange ben?



Det betyder noget for din benlængde, hvilke sko du har på.
Med de rigtige sko kan du få ti cm længere ben.

Ja, det er ikke verdens bedste eksempel jeg har fundet, fordi hendes ben altid ser lange og slanke ud. Men de lyse sko var så flotte, at jeg ville bruge dem som eksempel.

Stolper eller flotte dameben?
Jeg ved, at der er UTROLIG mange sko med brede ankelremme og gladiatorremme i butikkerne lige nu. Men hvis du, som mig, har korte underben, så skal du måske lige tænke dig om en ekstra gang, før du investerer i et par.

Dine ben bliver "kappet over" på det smalleste sted og syner meget kortere, hvis du går med en mørk, bred ankelrem (de sorte sko til venstre findes ikke, dem har jeg lavet). Hvis du derimod vælger en sko med en lys rem - eller helt uden, så fortsætter dit ben i det uendelige som på det højre billede. Hvad vælger du?

psssst. Folk tror jeg har lange ben...men det har jeg slet ikke, jeg snyder :-) Hele året rundt :-)

Vil du have flere tricks, så book et garderobetjek, shopping eller makeover.
Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar