lørdag den 15. maj 2010

Stiltjek er gået i DIY mode



Først var det : "Overfør din personlige stil til din cykel".
Nu er det: "Overfør din personlige stil til dine breve" (som du selvfølgelig sender ud i kaskader...).
Hvad mon det næste bliver? Kartoffeltryk din personlige stil på dine trusser?


Nej, det er selvfølgelig en undskyldning for at bringe noget der ikke er så fashion/stil-agtig, og bare sidde og krea-nørde i regnvejret.

Jeg så lige disse stencils på Monomonoshop.dk og har lyst til at eje dem.
Først tænkte jeg - "arh, det må jeg da kunne lave selv", men helt ærligt, det får jeg ikke gjort.
Så for 130 kr kan jeg nu selv lave de mest fantastiske kurverter fremover. Og det er nemt, se selv:



Få et garderobetjek, shopping eller makeover. Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar