mandag den 17. maj 2010

Bog: Ingen smalle steder



Ja, nu er jeg jo ikke blevet boganmelder ENDNU, og har derfor ikke på forhånd en anmeldelse klar. Men jeg vil alligevel gøre dig opmærksom på en bog, som jeg glæder mig til at læse. Jeg håber den kan byde ind med noget nyt i min samling af styling-bøger.

Jeg har læst mange, mange bøger om styling. Der står næsten det samme i dem alle. Der er lidt om kropsformer, hvad man skal undgå, hvis man fx er en pæreform, noget om din type/kerne, noget om styling og gode tips til shopping. De virker forskellige, bøgerne, men det er kun et spørgsmål om design, billeder og ordvalg.

Overvægtig - og hvad så?
Der er nogle mennesker, som af forskellige grunde, aldrig kommer ned i en str. 38...eller 42.
Ja, det kan være sunhedsskadeligt at være overvægtig, men hvis det nu er sådan det er for nogle, skal de så gemme sig væk? Skal de gå rundt og føle sig er forkerte, fordi de ikke taber sig?
NEJ! Og hvis man er på vej til at tabe sig, skal man så ikke se godt ud imens? JO!

Beauty galore!
Sascha Duponts bog: Ingen smalle steder handler efter sigende om, hvordan man kan hylde sin krop og kvindelighed, selvom man ikke er en str. 38. Sascha har altid vejet for meget (i følge hende selv), men nu har hun vendt tankegangen, lader sig ikke begrænse, og erkendt, at hun sgu da er meget lækker, selvom hun er lidt større end modellerne i bladene. Jamen det er hun da også!
Bogen udkommer den 27. maj 2010



Få et garderobetjek, shopping eller makeover. Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar