mandag den 10. maj 2010

cykelaccessory



Nu kan du overføre dit personlige look til din cykel.
Det har du sikkert ALTID drømt om, ikke? :-)


Det lyder måske lidt frelst, men jeg ELSKER at cykle! Det giver mig en følelse af frihed, og når man bor i KBH, så er det ofte et hurtigere transportmiddel end noget andet.
Men jeg ser ikke lige smart ud i al slags vejr.

Slut med at være Netto-(un)chic
Så lige den her regnhætte i Kroghsgade og tænkte: den er sgu da smart -på flere måder.
For det første, så rammer den lige ned i mit bløde retro-hjerte, og for det andet, så løser den et "problem" jeg ofte har i regnvejr: Jeg bliver nødt til at lægge min taske i en plasticpose...og det ser altså ikke særlig fikst ud.

Lidt ærgerligt, at have en fed taske, hvis man alligevel ender med en Nettopose.

Men her er løsningen! Ideen er hermed givet videre. Alt du skal bruge er et stykke voksdug, elastik og en symaskine. Det kan ikke gå galt! Tror jeg laver en med rød/hvide tern.



Få et garderobetjek, shopping eller makeover. Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar