søndag den 16. maj 2010

Som at komme hjem



For tre år siden købte jeg mit første par Spring Court sko. Den høje model - i sølv :-). Det var som at komme hjem...ahhh. Tænk sig, at gummisko kunne føles SÅ behagelige OG være pæne samtidigt. Det var kærlighed. Men i år har jeg købt Converse (ligesom alle andre) og jeg savner mine Spring Courts.

Spring Courts koster det dobbelte af et par Converse, men de er hver en krone værd.
Det glemte jeg bare for en stund, da jeg skulle ud og købe nye gummisko.
Jeg tror der kom noget spare-noget ind over min beslutning. Jeg havde allerede købt ret mange par forårssko, så nu måtte jeg hellere slappe lidt af. Jo, jo, de er da pæne, mine mørkeblå Converse, meeen...


Hvis det er godt nok til John, Serge, Liam og Kate, så...
Så lige inde på Spring Courts officielle hjemmeside, at der er mange cool mennesker der har båret skoene gennem tiderne. John Lennon havde endda et par på til sit bryllup.

Skoene blev oprindeligt lavet til tennisspillere engang i 1930'erne, og deres særlige luftpudesystem gør, at det føles som at gå på fjedre, og de bliver aldrig for varme.

Skynd dig ud og køb et par NU - du vil ikke fortryde det.



Få et garderobetjek, shopping eller makeover. Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar