mandag den 19. januar 2009

Jeg skal bare lige tabe mig fem kilo


-"Jeg skal bare lige tabe mig fem kilo”
Har du nogensinde sagt eller tænkt det?

For mange af os er sætningen blevet et mantra, som popper op i bevidstheden i tide og utide.
Det indeholder et håb, men det er også nedbrydende, og hindrer os i at være helt glade og tilfredse der hvor vi er lige nu.

Livet på standby
Vi sætter vores krop og velbefindende på standby og ude i fremtiden ligger lykken… vi skal bare lige tabe de der fem kilo først. Fortjener vi ikke at være glade og lykkelige nu - også selvom vi har fedtdepoter på uønskede steder?

Enten gør du det eller også gør du det ikke
Hvis du virkelig gerne vil tabe dig fem kg, så lav en plan. Beslut dig for: 1. hvordan du vil du gøre, 2. hvor lang tid det skal tage, og sidst men ikke mindst, 3. hvornår du starter. Sæt et realistisk mål, og gør det!
Hvis du har 117 undskyldninger for, hvorfor det ikke kan lade sig gøre lige nu, så slip det og accepter at du ser ud som du gør. Du fortjener at være tilfreds med dig selv. Måske taber du dig aldrig…
Det kan selvfølgelig være et problem, hvis du ikke kan være i dit tøj. Men så gør enten noget ved det eller køb dine bukser et nr. større. Slip det - NU!

Det rigtige tøj slanker
Hvis du fokuserer på de smukke og fantastiske sider af dig og din krop, så bliver du automatisk smukkere. Men med et personligt stiltjek, kan du få hjælp til at få det frem.
Vidste du, at du både kan klæde dig 5 kg tungere og mindst 5 kg lettere?
Det handler om de rigtige snit, farver og materialer og nogle smarte optiske tricks.
Du kan vælge at se godt ud NU og jeg kan hjælpe dig!

Ring eller skriv en mail til Stiltjek og book et garderobetjek.
Husk mit introtilbud slutter d. 1. Marts, så lav en aftale inden da

http://www.stiltjek.dk/ v personlig stylist Judi Lund Finderup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar