fredag den 4. december 2009

De cooleste forældre!

Jeg var I Berlin for nylig og faldt straks for en kort uld poncho hos W.E. ved Potsdammer Platz. Den mindede mig ligesom om noget...og der var ingen tvivl om, at den skulle med hjem...



Så kom jeg pludselig til at tænke på et billede jeg engang havde set
Det var et billede af mine forældre, som var på vej på bryllupsrejse til Norge. En tante havde strikket matchende sweatre til dem og de så fantastiske ud!!!

Deres fede stil
Når jeg ser billeder af mine forældre fra 60'erne og 70' erne, så kan jeg se, at de gik meget op i, hvordan de så ud. De købte det fedeste tøj, havde deres personlige stil - var HELT deres egne. Især min mor (undskyld far :-)

Se her hvad jeg købte...hmmm :-)




WE fashion er et hollandsk mærke og føres ikke i Danmark - Se hjemmeside her

Få et garderobetjek, shopping eller makeover.
Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

1 kommentar: