mandag den 30. november 2009

Manchetter - DIY eller køb dem...

"How's the Lobster?"
"It Sucks"


Sexede Manchetter
Scenen er fra 80ér filmen Flashdance. Nick og Alex er på en fin restaurant og Alex tænker på alt andet end maden :-) Hun tager sin jakke af, og indenunder har hun kun en smokingkrave og manchetter på. Wauw!
Måske det var noget for dig?

Som et smykke
Hvis du er træt af din "lille sorte", så optimér dit look med manchetter. Du kan klippe manchetter af en gammel, hvid smokingskjorte, sy nogle af hvad du nu har af stof og dimser eller købe dem på Etsy.

En sevice til dig fra mig
Etsy er en dejlig tidsrøver, så jeg har udvalgt nogle eksempler til dig. Hvis du bliver ven med mig på Facebook, kan du gå ind på min fane "My Etsy" og få en oversigt over de eksempler jeg viser nedenfor. Du kan klikke ind på billederne på FB og komme til siden hvor de enkelte bliver solgt.

Der er også kraver og manchetter til sko. Klik på billedet herunder for at se det større



Få et garderobetjek, shopping eller makeover.
Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på http://www.stiltjek.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar