fredag den 27. november 2009

Det skal ikke være basis det hele!

De fleste kvinder har brug for hvert eeeeeneste par sko de køber!
Det har jeg også...,
men jeg sørger altid for, at basisskoene/støvlerne er på plads i mit skab, før jeg køber det, der faktisk godt kunne undværes. Det gør det lettere for mig at sætte tøj og sko sammen til hverdag og fest, for der er altid noget der passer sammen.
DERUDOVER er det ren sjov, leg og luksus! Det skal ikke være basisvarer det hele!

Se blot skoene fra Lola Ramona ovenfor. Jeg har ikke rigtig brug for dem, men uhhh, hvor ville de være dejlige at eje. Kan allerede se alle de ting jeg kan sætte dem sammen med. De er lidt charlestonagtige, men minder mig også lidt om en skøjteprinsesse fra 50érne pga ponpon'erne. Det koster 900 kr. Se forhandlere mm på Lola Ramonas hjemmeside.

Mænd burde også gå lidt amok en gang imellem
...og fx købe disse sko fra HM til 399 kr. De er sikkert ikke verden bedste sko, men ærligt talt, det er sikkert heller ikke et par sko nogen mænd slider op. De er bare sjove og faktisk ret cool.



Få et garderobetjek, shopping eller makeover.
Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

1 kommentar: