fredag den 18. juni 2010

WARNING! Don't Try this at Home!



...sidder lige og tjekker efterårsmoden ud. Uhhh, der er meget jeg kan lide, men der er også noget, hvor jeg tænker "arhhh, hvem gør det noget godt for?" Her et par eksempler.
Modellen ovenover ser ikke helt tilfreds ud. Hun ved nok godt at hendes krop får +15 kg på med det her outfit (mindst :-)

også hende her:


Og hvorfor få hængep..., når man endelig kan se fin ud i en kjole ;-)


Følg med her på bloggen - der kommer også indlæg med det jeg KAN lide og som klart kan anbefales. KH Judi
ps: tøjet er fra Prada - resten af kollektionen har nogle super styles iblandt!

1 kommentar:

  1. Rart at se en, der ikke falder i svime, bare fordi det er Prada eller Gucci. Det tøj der, det er bare grimt. Til gengæld vil jeg sige, at jeg har købt en Armani Vintage-kjole og et par Versace-Vintage-bukser på Trendsales, og jeg føler mig toplækker i det...fordi jeg kan mærke kvaliteten. Så der ER altså lidt forskel. Hilsen Dorthe - en tidligere kunde, der desværre er hoppet i gyngen igen med skabet er fyldt med ubrugeligt tøj igen :o(

    SvarSlet