fredag den 5. december 2008

Stil: BÅDE OG - striber

Jeg VED godt, at tværstriber ikke umiddelbart passer til mine kurver, men jeg elsker striber!! Jeg elsker især striber som er lidt retro-agtige eller rå.
Der er i mine øjne ikke noget mere klassisk end en skarp, cool, mørk og hvidstribet trøje - både til mænd og kvinder. Mmmm.

Pointen er, at jeg ikke lader mig begrænse af, hvad der står i “stil-bibelerne” om, hvad jeg kan og ikke kan. Jeg insisterer på at gå i striber! Fordi jeg kan lide looket.
Men, jeg har fundet ud af, at jeg godt kan både blæse og have mel i munden - slå to fluer med ét smæk - dvs. BÅDE gå i striber OG nedtone hofterne samtidig.

Jeg tager fx en smal, figursyet blazer eller en stram mørk cardigan udenover og lader den stå åben. Det nedtoner hofterne og sidebenene og jeg får det stribede look jeg ønsker.
Jeg tilsætter fx også stramme jeans, høje støvler og et par runde guld øreringe og så er jeg på vej…
…men jeg har også en stribet trøje, som jeg går i uden noget over…uhhh...
der sidder striberne på strategisk gode steder og gør mine kurver til et +.

lad dig ikke begrænse!

PS. Tjek lige forårsmoden 2009 http://www.style.com/fashionshows/powersearch?event=show1862&trend=trend83&page=1

Få et stiltjek af personlig stylist Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar